Hjem Video Arkiv Nakskovs juletræ på Axeltorvet

Nakskovs juletræ på Axeltorvet

Så blev juletræet sat op, på Axeltorvet, er er ved at blive klargjort til træet skal tændes den 26. november. Kommunens folk mødte op og så plantede man træet på torvet og man var enige om man nok burde opsætte juletræet om sommeren og ikke på denne råkolde november dag.