Med Strejferne på Bakken
Traditionen tro tog vi igen til Julemærkemarch (jul i juli) på bakken, for at gå en tur for julemærkehjemmene, På grund af corona reglerne havde man flyttet startstedet fra Pjerrot hus til planen ved Parkeringspladsen, men dette gik helt fint