Hjem Video Arkiv Ny Gokart bane i Rødby

Ny Gokart bane i Rødby

Så fik Rødby Go-kart klub deres nye gokart bane, som blev indviet i weekenden. Klubben har været baneløs i tre år, da deres gamle bane måtte vige for den kommende tunnel, men tvangsflytningen endte lykkelig og man har fået lavet ny og flot bane, som er på 1.248 meter, hvilket man i klubben er meget glade for.